Music

http://youtu.be/aegLc3Gw8Qk&autoplej=1&kolorek=0a5903&typek=3

niedziela, 2 grudnia 2012

Rozdział 1


Opowiada Camille

Dzień jak co dzień. Ubrać się, umyć i uczesać. Czasem mini make up. Tak też zrobiłam. Ubrałam Reeboki, Full Capa i wzięłam telefon ze słuchawkami. Było po 10, więc wybrałam się do parku. Nikogo nie było i zamknęłam oczy i włączyłam I Found You  ( moja ulubiona ). Nagle ktoś na mnie wpadł. Telefon mi upadł a słuchawki się odłączyły i zaczął grać refren a tajemniczy chłopak zaczął śpiewać :

-          I found you in my darkest hour,
I found you in the pouring rain,
I found you when I was on my knees ,
And your light brought me back again,
I found you in a river of pure emotion ,
I found you, my only truth,
I found you and the music played,
I was lost, till I found you, you, you,
Till I found you, you, you.

Miał prześliczne zielono niebieskie tęczówki I brązowe włosy nakryte Full Capem. Gdy skończył śpiewać uśmiechnął się.


- Cześć. Przepraszam, że na Ciebie wpadłem.  Jestem Nathan. Nathan Sykes. A Ty?

- A ja Camille …

- To imię mojego anioła. Od teraz jesteś Camille Sykes.

Zaśmiałam się. Przecież nic o nim nie wiem.

- Zapraszam do mnie, muszę jakoś to naprawić.

Nie zdążyłam nic powiedzieć, bo tajemniczy chłopak pociągnął mnie za rękę.

Kiedy byliśmy pod jego domem.

- To tutaj będziesz teraz mieszkać, księżniczko.

- Ale jak to? – zdziwiona zapytałam

- Tak to. -  pocałował mnie

I jak się podoba?